Content marketing για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων

Ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης πιθανόν έχει ήδη ανακαλύψει τη δύναμη των Social Media ως τακτική marketing. Το marketing μέσω των Social Media είναι μια οικονομική λύση marketing ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα προσέγγισης μεγάλου αριθμού ατόμων. Κάτι τέτοιο καθιστά αυτήν την στρατηγική marketing προσιτή και αποτελεσματική για τον ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχείρησης με περιορισμένο οικονομικό προϋπολογισμό. Όμως από μόνα τους τα Social Media δεν μπορούν να καταφέρουν πολλά και να λειτουργήσουν ως το ιδανικό marketing tool για την επιχείρηση. Αναγκαίο θεωρείται το ενδιαφέρον και χρήσιμο content που θα μοιραστεί μέσω των social media. Και εδώ είναι που πρέπει να μιλήσουμε για το content marketing.
Υπάρχουν δύο βασικά εργαλεία που καθιστούν το content marketing ως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο marketing και αυτά είναι: το μοναδικό περιεχόμενο και η στρατηγική που θα αναπτυχθεί.

1. Ορίστε τους στόχους σας
Πριν καν ξεκινήσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο θα πρέπει να ορίσετε ποιοι είναι οι στόχοι σας, δηλαδή, τι θέλετε να κάνει το κοινό σας αφού διαβάσει το περιεχόμενό σας. Ο λόγος είναι απλός. Χωρίς μια σταθερή ιδέα γιατί χρησιμοποιείτε το content marketing και τι αποτελέσματα θέλετε να δείτε από αυτό στο τέλος, απλώς κατασπαταλάτε τον χρόνο σας. Οι στόχοι σας θα πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένοι. Πιθανόν αναζητάτε μια μέθοδο επικοινωνίας με τους υπάρχοντες ή μελλοντικούς πελάτες. Ή ίσως χρησιμοποιείτε το content marketing για να χτίσετε την λίστα email marketing. Άλλοι πάλι μπορεί να σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το content marketing για να ενισχύσετε την αξιοπιστία της εταιρείας σας.

2. Προγραμματίστε μια σταθερή ροή καλού περιεχομένου
Υπάρχουν πολλοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να μελετήσετε τις ανάγκες του κοινού σας. Κάποια είδη περιεχομένου είναι:

-Οι δημοσιεύσεις σε ιστολόγιο τύπου blog

-Video

-Infographics

-E books

-Case studies

-Podcasts

-Images

-Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

-Δελτία Τύπου

Όπως μπορείτε να δείτε από τη λίστα, το περιεχόμενό σας μπορεί να πάρει πολλές μορφές. Ανεξάρτητα, ωστόσο, από τον τύπο περιεχομένου που θα επιλέξετε, θυμηθείτε ότι αυτό θα πρέπει να είναι σχετικό με την επιχείρηση, ενδιαφέρον, ενημερωτικό και να καλεί σε δράση το κοινό σας. Πριν απ’όλα όμως θα πρέπει να είστε συνεπείς με το περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ορίσετε ένα πρόγραμμα προκειμένου να το ανανεώνετε σε τακτική βάση.